EEN NIEUWE LUNCHLOCATIE!
INTRODUCTIE LEO RELEASE 2.0

We winden er geen doekjes om: de afgelopen anderhalf jaar zijn behoorlijk zware tijden geweest voor een gemiddelde bedrijfscateraar. Veel lunchlocaties zijn tijdelijk gesloten (geweest) en als er al bedrijven open waren was de bezettingsgraad minimaal. We zouden liegen als we zouden stellen dat bij Leo alles super verlopen was.
JUISTE OVERLEVINGSSTRATEGIE

… het heeft ons ook hele goede dingen gebracht. Want zoals Leo in het leven staat en zoals wij doorgaans liever niet in problemen maar in uitdagingen en oplossingen denken, hebben we ook tijdens deze coronapandemie die houding niet losgelaten. En dat bleek de juiste overlevingsstrategie te zijn.

We hebben modulaire catering ingevoerd: van een eenvoudige Grab &Co zelfbedieningsoplossing tot een volledig bedrijfsrestaurant en alles dat daar tussenin zit: Je kunt bij ons terecht. Gave aanvullende services om een op-maat-pakket samen te kunnen stellen: je vindt het bij Leo!

Op deze manier spelen we in op de vraag van de markt, wat ervoor heeft gezorgd dat er weer een paar mooie samenwerkingen gepland staan en er hopelijk nog veel meer mogen volgen.

   

EIGEN HAARD

Begin vorige maand mochten we een schitterende nieuwe lunch locatie openen: Eigen Haard in Amsterdam; een zeer vooraanstaande woningcorporatie. Eigen Haard heeft tot doel zorg te dragen dat zoveel mogelijk mensen betaalbaar kunnen wonen in een woning van goede kwaliteit en in een prettige buurt. Eigen Haard dient een publiek belang, is transparant en integer. Maatschappelijk betrokken en de mens staat centraal: beter zou het niet kunnen passen bij Leo, want wij staan hetzelfde in de wedstrijd.

Eigen Haard heeft het ons toevertrouwd veel van onze nieuwe services te mogen inzetten op hun hoofdkantoor dat gevestigd is op een steenworp afstand van het Sloterdijkstation.

Leo heeft een mooie renovatie mogen uitvoeren waarbij duurzaamheid en het laag houden van de kosten de uitgangspunten waren. kostenreductie is bij Eigen Haard sowieso een belangrijk item want zo redeneren ze: ‘het zijn de centen van de huurders’. Dit uitgangspunt zorgde er ook voor dat aan een ander belangrijk item gehoor werd gegeven: duurzaamheid. Bij de renovatie is dan ook veel hergebruikt en er is veel gebruik gemaakt van refurbished materialen.

PREMIUM GRAB & GO
Normaliter zijn er 450 pandbewoners op het hoofdkantoor, maar je raadt het al: vanwege de corona nu iets minder dus. Vanwege diezelfde corona heeft men bij Eigen Haard in eerste instantie voor Leo’s module ‘Premium: Grab & Go’ gekozen. Alles wordt vers op locatie gemaakt. De dagelijkse belegde broodjes, salades en verse soep worden zeer milieuvriendelijk ‘disposablevrij’ verpakt. Niet alleen  vanwege de hygiëne maar ook het oogpunt van kostenbesparing is voor deze wijze gekozen.

   

Als de omstandigheden het toelaten zal Eigen Haard bij deze mooie Grab & Go buffet oplossing op termijn ook de mogelijkheid openhouden om van onze ‘Premium Buffet’ module gebruik te maken, waarbij men als vanouds zelf de gezonde en vitale maaltijd volledig naar eigen wens kan samenstellen. Dat kan, want omschakelen naar een andere vorm van catering is bij Leo eerder een vanzelfsprekendheid dan een uitdaging. Het aanbod dat we bij Eigen Haard voeren is minimaal 35% biologisch en er zijn altijd volop halal, vega en vegan opties beschikbaar.

EEN COMPLEET GENIETMOMENT

In de Leo coffee corner met eigen barista kan men genieten van alle soorten koffie. Van Vanilla Dream Cappucino tot Latte Caramel. Om het genietmoment compleet te maken hoort daar natuurlijk ook een pastrybar bij. Bananenbrood, American cookies, noem maar op, het is allemaal aanwezig bij Eigen Haard.

HECHT TEAM

Begin vorige maand was de opstartweek bij Eigen Haard en het geeft een hele mooie indicatie wat ‘Leo – release 2.0’ allemaal te bieden heeft. We zijn bij de Eigen Haard teamleden zeer enthousiast ontvangen, met veel complimenten voor het ‘ontzorgen’. De locatiemanager Peter Treurniet en ons Leo teamlid Dion gaan heel goed samen. Binnen een week tijd is er een hecht team ontstaan dat supergoed op elkaar is ingespeeld en waardoor de eerste maand een groot succes was!
GOUD

De splinternieuwe Leo kledinglijn zit trouwens ook als gegoten. We zitten lekker in ons nieuwe jasje laten we maar zeggen …

En hoe de officiële feestelijke opening ging? Vanwege de corona houden we die nog even tegoed. We gaan het zeker vieren als de omstandigheden het weer toelaten. Zin in!

Één ding kunnen we met zekerheid zeggen: Een opdrachtgever als zoals Eigen Haard is goud waard!

 

Ook op zoek naar bedrijfscatering? Bekijk onze cateringoplossingen hier. 

logo - Leo - Love Good Food