Een prachtig team van optimisten, gangmakers en trendsetters. Wie wil dáár nou niet voor cateren? We hebben het over Dentsu Benelux, een grote speler in de wereld als het gaat om ‘customer journey’. Of het nu gaat om een unieke combinatie van campagnedenken en experience design op wereldwijde schaal of om het ontwerp en de creatie en optimalisatie van contactmomenten die merken en mensen met elkaar verbinden: dentsu is de juiste partner!

NIEUWE CATERINGLOCATIE!

En sinds vorige maand mogen wij het hoofdkantoor van dentsu tot ons groeiende arsenaal van cateringlocaties rekenen. Daar zijn wij echt superblij mee!

Het kantoor in Amsterdam, waar normaliter 450 mensen werken, is voor ons hét mooie voorbeeld van onze zeer flexibele dienstverlening. De bedoeling is namelijk om uiteindelijk een ‘fullscale catering oplossing te bieden in een goed gevuld, splinternieuw bedrijfsrestaurant. Maar nu is men daar nog druk bezig met de verbouwing.

WE GAAN NIET WACHTEN

Aangezien het dentsu kantoor in Amsterdam toch weer steeds ‘gevulder’ raakte, konden we niet zolang wachten met de cateringvoorziening. Dus hebben we daar voorlopig Leo’s Grab & Go oplossing ingezet. Onze modulaire catering biedt daartoe ruimschoots mogelijkheden. De verwachting is dat het restaurant in november gereed zal zijn en dan schalen we flexibel op. Maar ondertussen dus de Grab en Go oplossing. Om specifiek te zijn: Leo’s Grab &Co! (De ‘Co’ staat hierin voor corporate en is een nauwe samenwerking met Coöp en Telesuper). Leo’s Grab &Co bestaat uit een mooi, gezond en compleet aanbod dat meerdere keren per week vers aangeleverd wordt. Van rijkbelegde sandwiches, tosti’s, panini’s  en wraps tot verse grote en kleine salades: Grab &Co biedt uitkomst voor zowel de kleine als grote trek.

OVER FLEXIBEL GESPROKEN

Het dentsu team was enthousiast. Zo enthousiast zelfs dat het veel te druk werd. Dat was van tevoren natuurlijk moeilijk in te schatten, want de naweeën van de coronapandemie zorgt nog steeds voor onvoorspelbare situaties. Het is als cateraar dan ook van het grootste belang om daar scherp en adequaat op in te spelen;

iets dat Leo gelukkig steeds beter in de vingers krijgt. Onze oplossing in de opstartweek? We hebben de uitgifte ‘even’ verplaatst naar een grotere ruimte en we hebben een Leo teamlid ingezet die de drukte vakkundig in betere banen kon leiden.

Flexibiliteit is overigens niet de enige overweging geweest waarom dentsu juist voor Leo gekozen heeft. Gezondheid, duurzaamheid, ontmoeting en verbinding waren voor dentsu net zulke belangrijke factoren.

BETROUWBAAR EN GEDEGEN PARTNERSHIP

De openingsweek was al met al hectisch maar zeer succesvol. Dentsu is blij met Leo en Leo is blij met dentsu. Vanwege de corona naweeën nog even geen spectaculaire opening: die bewaren we graag als we over gaan naar het mooie bedrijfsrestaurant. Wij zijn erg enthousiast over deze nieuwe lunchlocatie en zullen er alles aan blijven doen om deze relatie uit te bouwen naar een betrouwbaar en gedegen partnership.

 

Zin in!